26.02.2013

Klockan har precis slagit om till den 26e, men för mig är detta inlägg för måndagen.
 
Så det där med varje dag och foto gick ju inte särskilt bra, men här är ett inlägg iaf, med bilder på vad jag ätit (bl.a) idag.
 
Först ska jag påpeka att jag inte är någon matperson. Jag tycker det är trist och tar lång tid att göra den, och allt man vill äta är bara onyttigt. Men jag försöker vara så nyttig jag kan, även fast det blir mycket samma, som kanske inte är det nyttigaste ändå. Så sådana här matinlägg kommer bli sällsynt på denna blogg.
 
En klassisk snabb-matsmiddag a lá Anna är följande, stekt köttfärs, stekt ägg, gurka och creme fraiche:
 
Sen ville jag äta något tefter träning, var sjukt sötsugen så jag tänkte kvarg med frukt i. Det blev mest äpple och päron med lite kvarg, ingen hit, skippar päronen nästa gång tror jag. Men här är en bild (detta med bildstorlekarna har jag som synes inte helt fått grepp om än, ber om ursäkt)
 
jag hoppas detta ska bli intressantar i framtiden alltså, emn det är svårt.
Jaja, gonatt
 
 
Bye
 

Kommentera här: