4 år senare, allt har hänt - en slags uppdatering

Så, nu skriver jag här igen. Jag skrev aldrig nåt om Australien. Ångrar det grymt.
 
Jag har pluggat 2 år i Uppsala; Engelska A, Statskunskap A, Konstvetenskap A i programmet Kulturentreprenörskap(HT2016) och en termin"entreprenörskap".
 
Trivs väldigt bra i Uppsala, fina väner och fin lägenhet.
 
2016 sög rakt igenom, förutom min lägenhet och mina vänner. Kom närmare mina nära vänner, det är fint och viktigt.
 
Oktober 2016 vändes allt upp och ner, inget är eller kommer bli sig likt och det värsta som kunde hända hände. Snart har det gått ett år. Snabbaste året konstigt nog, kanske för att jag knappt minns nåt. För att dom starkaste känslorna är som ett svart hål och kommer man för nära så slukas man. Än har jag inte verktygen för att slukas. Har inte tiden för att slukas. Orkar inte slukas. Så har levt på på något vis, men minns liksom inte särskillt mycket. Så detta år har gått otroligt fort.
 
Nu sitter jag i fönstret som en hipster på ett hipt café i Glasgow, Skottland. Det regnar, såklart.
 
Här börjar alltså en ny kula på denna bloggen. Ett nytt kapitel i mitt liv. Vi får se hur det går med båda, men om man känner mig kommer det gå upp och ner och jag kommer babbla mycket.
 
Det börjar på riktigt i nästa inlägg.
 
Hej :)

Kommentera här: