First

Hejhej,
 
Detta är det första inlägget på min nya blogg. Har haft andra bloggar förut som dött ut, men nu tänkte jag försöka igen.
Om det inte går tänker jag spara den och ha den som en reseblogg senare i år då jag ska ut på äventyr i världen.
 
Jag heter Anna, fyller snart 21 år (fasa!) och bor i Oslo. Här jobbar jag och försöker spara ihop lite pengar.
 
Jag har inte något superintressant liv, och mitt fotoigraferande dog ut för länge sedan, men jag har tänkt att jag ska försöka ta upp det igen också, tycker själv det är roligare med fina bilder. Börjar med att ta med kameran till Oslo, kan ju vara bra.
 
Annars kommer jag nog mest lägga upp inspirationsbilder på lite allt möjligt. Saker jag fastnar för är serier, filmer, musik, allt som har med kärlek att göra, och olika kända personer. Jag är lite av en töntig kändisnörd som är kär i alla snygga kända pojkar och män så det kommer nog bli mycekt sånt (oftast kategoriseras de nog under "kille" men jag tycker ordet pojke eller man är mycket finare så jag skiter i det).
 
Men vi får se.
 
Detta skall vara lite som en dagbok också är det tänkt, tror jag, har inte helt kommit på ett upplägg men det kommer nog.
Jag vill försöka skriva lite längre ibland iallafall. Inga superfilosofiska saker men mest för att träna att skriva ordentligt på svenska. Mitt jobb gör att jag just nu mest skriver på "Svorsk", alltså en blandning mellan norska och svenska, det blir väldigt förvirrande efter ett tag och man vet inte riktigt vad som är vad i slutändan.
 Vill därför på förhand be om ursäkt för dålig grammatik och felstavningar.
 
 
En favorit just nu: Evan Peters
 
Bye
 
 
 

Kommentera här: