Gili Trawagan fortfarande

Så ja, vi är fortfarande kvar. Man kommer in i en väldigt lugn vardag där man tappar bort dagarna.
 
Vad har vi gjort då? Inte någonting egentligen. Solat, badat, snorklat, ätit (inget bra ställe för mat om man bortser från nattmarknaden), partajat, partajat på en fin båt, sovit och sett några solnedgångar. Jag har även sett en soluppgång, väldigt fint.
Ön är liten, tar typ 1,5 timme att gå runt, men än så länge är det bara Emelie som vart runt hela. 
 
Igår och idag har jag dykt, med samma dykcenter som första gången,  dom flesta andra centren här är lite skrämmande stora med pooler och grejer. Har sett flera sköldpaddor och idag så jag en 1,5 m lång haj! Så sjukt häftigt! Så nu har bestämt mig för att göra Advanced kursen. Har även skickat iväg mitt pass för att förlänga visumet, och i morgon flyttar jag in på Gili Hostel för tjejerna lämnar ön i morgon. :-(  kommer saknavdom väldigt mycket.
 
Andra småsaker: död kattunge(finns att ta av), flera strömavbrott, rånförsök(inte mig), irriterande lokalbor, dålig mat och service, sjukt fint vatten, väldigt bra snorkling och dykning, fina solnedgångar, bra och billig mat på nattmarknaden, mysiga böneutrop, hästar som får en att gråta och samtidigt irritera sig på dem, och en väldigt fin och dyr (dyr ö i allmänhet) långklänning. 
 
Och massa söta kattungar!
 
 
OCH jag har inte ätit choklad, eller annat godis (förutom läsk, juice och chips) på två veckor! Har inte varit sugen, helt sjukt. 
 
Inte mycket mer än så har jag att berätta. Wifi är allmänt dåligt så fortfarande inga bilder.
 
See ya peeps!
 
 

Kommentera här: